Examining the criteria for the location of welfare service centers between roads with a passive defense approach (case study: Sari Qaimshahr highway)


  1. اتقائی کردکلائی، محمد، ارزیابی قابلیت خوانایی تابلوهای راهنمای مسیر، پایان‌نامه کارشناسی ارشد، دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل، 1394.
  2. شیعه، اسمعیل، بدری، علی اصغر، بررسی جایگاه مجتمع‌های خدماتی رفاهی بین راهی از دیدگاه برنامه‌ریزی شهری و منطقه‌ای، مجله پژوهشی علوم انسانی دانشگاه اصفهان، دوره 18، شماره1، 1384.
  3. مدیری، مهدی، الزامات مکان‌یابی تاسیسات شهری و ارائه الگوی بهینه از دیدگاه پدافند غیرعامل، رساله دوره دکتری جغرافیا و برنامه‌ریزی شهری، دانشگاه تهران، دانشکده جغرافیا، 1389.
  4. جعفری اسکندری، م.، مظفری، ع.، بررسی وضعیت بحرانی بودن تصادف‌های جاده‌ای در شرایط پدافند غیرعامل، مطالعات پژوهشی راهور، صص. 106-89، تابستان1394.
  5. خانی، ح.، مظفری، ش.، مطالعه و ارزیابی مکان‌یابی صنایع و آسیب‌پذیری آن از منظر پدافند غیرعامل، فصلنامه انجمن علمی پدافند غیرعامل ایران، دوره اول، شماره 3، زمستان 1392.
  6. احدی، ح.، قاسمی صاحبی، م.، ذاکری، ج.، الویت‌بندی روش‌های حمل و نقل عمومی در شهر تهران به منظور اصلاح نظام تخصیص بودجه، فصلنامه علمی- پژوهشی مهندسی حمل و نقل، دوره 4، شماره 3، صص. 208-197، 1392.
  7. داوری‌نژاد مقدم، م.، مبهوت، م.، پدافند غیرعامل و نقش آن در کاهش آسیب‌پذیری و افزایش ایمنی ساختمان‌ها و تاسیسات شهری، دومین همایش ملی ایمنی ساختمان، تهران، 1389.
  8. قدسی‌پور، س. ح.، فرآیند تحلیل سلسله مراتبی AHP، انتشارات دانشگاه امیرکبیر، تهران، 1381.
  9. حسامی، سعید، اتقائی، محمد، صفارزاده، محمود، حقیقی، فرشیدرضا، ارائه مدل الویت‌بندی معابر جهت درج بر روی تابلوهای هدایت مسیر (مطالعه موردی: بزرگراه ولیعصر ساری)، چهاردهمین کنفرانس بین المللی مهندسی حمل و نقل و ترافیک، تهران 1393.